21.12.2020
Sagan kauppakassipalvelu helpottaa arjen askareissa
Talviaikaan liukkaalla säällä kaupassa käynti rollaattorin kanssa voi olla haastavaa. Myös koronaviruksen vuoksi suositellaan välttämään ihmiskontakteja ja sitä kautta suojaamaan tartunnalta itsensä sekä muut. Sagan kauppakassipalvelu keventää asukkaidemme arkea ja tilauksen voi tehdä omalta kotisohvalta käsin.
Sagan kauppakassipalvelu helpottaa asukkaiden arkea kotioloissa. Kauppakassipalvelun lisäksi Saga-palvelutaloissa on päivittäin tarjolla herkullinen aamiais- ja lounasbuffet. Vastaanottojen yhteydessä toimivista Saga Marketeista asukkaat voivat ostaa kotiin vietäväksi erilaisia päivittäistavaroita. Talon kahvilassa taas voi piipahtaa pullakahville.
Kauppakassipalvelusta asukas saa tilattua haluamansa ruokaostokset kotiovelleen kuljetettuna. Asukkaat löytävät kauppakassipalvelun tilauslomakkeet talojen aulakahviloista. Tilauslomakkeeseen merkitään toivotut tuotteet, niiden määrä sekä yhteystiedot. Täytetyn lomakkeen voi palauttaa talon henkilökunnalle. Ruokaostokset toimitetaan Sagan henkilökunnan toimesta asukkaan kotiovelle hänen toivomana päivänä.
Kauppakassipalvelun valikoimaa räätälöidään asukkaiden toiveiden mukaisesti, joten asukkaat voivat rohkeasti esittää toivomiaan tuotteita kauppakassipalveluun.
Helsingin Saga Villa Karissa asuva Pertti, 90, kertoo tilaavansa Sagan kauppakassin säännöllisesti, kerran viikossa. Pertti suosittelee lämpimästi kauppakassipalvelua muillekin asukkaille. ”Viikottainen herkkukassi ilahduttaa ja helpottaa omaa arkea. Tällaisena poikkeuksellisena aikana kauppakassipalvelun käyttö on lisäksi turvallista.” kertoo Pertti ostoksiensa saavuttua.
Lue lisää muista palveluistamme täällä tai tutustu kauppakassipalveluumme tarkemmin täällä.
Jaa artikkeli somessa