7.10.2022
Ylös, ulos ja ulkoilemaan raikkaassa ilmassa

Saga Lakeudenlinnan yhteydessä toimivassa Saga Linnantaika -ryhmäkodissa on vietetty Vanhustenviikkoa muun muassa ulkoilemalla. Ryhmäkodin asukkaat pääsivät pelaamaan ulkoilun lomassa luontobingoa sekä nauttimaan lämpimästä makkarasta ja mehusta. Aamun sateinen sää ei haitannut reippaita ulkoilijoita ja lopulta aurinkokin pilkisti pilvien välistä. Osa asukkaista vietti aikaa ulkoilun sijaan mieluummin hemmotteluhoitojen parissa talon sisätiloissa.
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Retki Kyrkösjärvelle
Järvimaisema rauhoittaa mieltä.
Olisiko uusi kotisi palveluiden keskellä?
Palvelutalossamme vapautuu kaunis kaksio heinäkuun alussa. Katso lisätiedot alta ja tule tutustumaan paikan päälle!


