29.3.2018
Hyvää pääsiäistä!

Saga Kaskenpuistossa virittäydyttiin pääsiäiseen monin eri ohjelmin. Kädentaidoissa istutettiin upeat kukka-asetelmat ja valmistettiin hienot pääsiäisnoidat. Ryhmäperhepäiväkoti Pikku Pääskyn lapset kävivät virpomassa ja viikko huipentui upeaan Ave Maria konserttiin. Koko Kaskenpuiston väki toivottaa kaikille rauhallista ja aurinkoista pääsiäistä! Kevät on jo tulossa!
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Muuta nyt peruspalvelumaksulla Saga Kaskenpuistoon!
Muuta Saga Kaskenpuistoon kevyillä palveluilla.
Hyvää Juhannusta!
Onni yksillä, kesä kaikilla! Vietimme juhannusjuhlaa yhdessä herkutellen, konsertista nauttien sekä tanssien juhannussalon ympärillä!
Sagalaiset Paavo Nurmi kisoissa
Saga Kaskenpuistolaiset kävivät nauttimassa yleisurheilukilpailuiden tunnelmasta ja kannustamassa suosikkejaan voittoon!


