24.9.2021
Leivon leivon leipäsiä..

Tällä viikolla aloitimme viikon pullantuoksuisesti, mikäs sen parempi tapa aloittaa uusi viikko!
Tiistaina leivoimme Saga Lakeudenlinnassa pullaa yhdessä asukkaiden kanssa. Pullan leipominen olikin monelle tuttua puuhaa, monet pullataikinat on tullut vaivattua ja pullat leivottua. 🙂 Nytkin uunipellille syntyi niin pullapitkoa,korvapuusteja että raesokeripullia! Mikä ihana pullan tuoksu leijaili talossa.
Leipomisen päätteeksi leipojat saivat nautiskella lämpimäisiä kahvin kera.
Leipuri se rullaa,
taikinasta pullaa.
Uunissa se paistuu,
maukkahalta maistuu!
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Retki Kyrkösjärvelle
Järvimaisema rauhoittaa mieltä.
Olisiko uusi kotisi palveluiden keskellä?
Palvelutalossamme vapautuu kaunis kaksio heinäkuun alussa. Katso lisätiedot alta ja tule tutustumaan paikan päälle!

