11.2.2021
Kukka-asetelmat Ystävänpäiväksi

Hempeitä sävyjä ja kauniita kukkia, niistä nauttien kohti Ystävänpäivää ja Laskiasta.
Tämän viikon kohokohdaksi nousi kukka-asetelmien tekohetki. Asukkailta nousi jo aiemmin toive saada juhlapäivinä leikkokukkia ravintolanpöytiin. Tämä toive päätettiin toteuttaa tekemällä asetelmat itse. Tuoreet leikkokukat tilasimme Kukka-Leasta.
Toive oli kannattava ja innokkaita asetelman tekijöitä riitti. On ilo tehdä käsillä jotain yhdessä, lopputulos on kaunis.
Birgit Ahokkaan runon sanoin Hyvää Ystävänpäivää!
”On se vaan niin mukavaa,
oman ystävän kanssa pulputtaa.
Yrittää parantaa maailmaa,
ja rakentaa eloa parempaa.
Taittaa hetken verran yhteistä matkaa ja
taas keventynein mielin kulkuaan jatkaa.”
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Retki Kyrkösjärvelle
Järvimaisema rauhoittaa mieltä.
Olisiko uusi kotisi palveluiden keskellä?
Palvelutalossamme vapautuu kaunis kaksio heinäkuun alussa. Katso lisätiedot alta ja tule tutustumaan paikan päälle!

