9.8.2019
Auringonpaistetta ja hyvää musiikkia

Torstaina teimme retken satamaan ravintolalaiva Prinsessa Armaadalle, jonka kannelta pääsimme seuraamaan Rakuunasoittokunnan konserttia.
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Hyvää juhannusta!
Juhannusviikon grillijuhlissa maisteltiin makkaraa ja makoisia salaatteja.
Tervetuloa kesä!
Kesäkuun ensimmäisellä viikolla talossa on mm. nautittu auringosta, koristeltu lasipurkkeja ja kuunneltu haitarimusiikkia.
Messutunnelmia
Saga Torilinnassa vietettiin seniorimessuja keskiviikkona 20.5.