31.5.2019
Talon väki toivottaa hyvää alkanutta kesää

Niin aika lentää kuin siivillä ja pian kääntyy toukokuu kesäkuuksi. Toivotamme kaikille oikein hyvää alkanutta kesää! Nauttikaamme kauniista päivistä ja yhteisistä hetkistä.
Aurinkoisin terveisin
Saga Lakeudenlinnan väki
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Retki Kyrkösjärvelle
Järvimaisema rauhoittaa mieltä.
Olisiko uusi kotisi palveluiden keskellä?
Palvelutalossamme vapautuu kaunis kaksio heinäkuun alussa. Katso lisätiedot alta ja tule tutustumaan paikan päälle!