14.2.2019
Skål -Hyvää Ystävänpäivää Saga Käpylinnan ystäville!

Tänään olemme tietysti herkutelleet. Nyt on meneillään Ystävänpäivätanssit. Huomenna nautimme Vanhojenpäivätanssijoista! Tanssijat tulevat Oulunkylän yhteislyseosta. Kuvia on luvassa!
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Kesäiset grillijuhlat Saga Käpylinnassa 15.6.
Tervetuloa kaikille avoimeen tapahtumaan! Ilmoittauduthan mukaan 10.6. mennessä.