16.5.2018
Saga Torilinnan väki mukana Eksoten messutapahtumassa

Saga Torilinnan väki oli eilen tiistaina 15.5.2018 mukana Imatran hyvinvointiviikon messutapahtumassa Imatran kaupungintalolla. Olimme tapahtumassa kertomassa Sagan korkeatasoisista palveluista sekä lokakuussa avautuneesta kauniista Saga Torilinna palvelutalostamme.
Kuvassa vasemmalta oikealle Sagan myynnistä ja markkinoinnista Laura Lappalainen ja Saga Torilinnan johtaja Sari Kärpänen.
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Hyvää juhannusta!
Juhannusviikon grillijuhlissa maisteltiin makkaraa ja makoisia salaatteja.
Tervetuloa kesä!
Kesäkuun ensimmäisellä viikolla talossa on mm. nautittu auringosta, koristeltu lasipurkkeja ja kuunneltu haitarimusiikkia.
Messutunnelmia
Saga Torilinnassa vietettiin seniorimessuja keskiviikkona 20.5.