11.9.2017
Saga Torilinnan ensimmäiset asukkaat muuttavat 2.10.2017

Saga Torilinnan tuleville asukkaille järjestettiin keskiviikkona 6.9.2017 mukava tilaisuus, jossa asukkaat pääsivät tapaamaan uusia naapureitaan.
Asukastilaisuudessa keskusteltiin muuttoon liittyvistä asioista Saga Torilinnan johtajan Sari Kärpäsen johdolla. Tilaisuudessa esittäytyivät myös Saga Torilinnan fysioterapeutti, jalkahoitaja sekä vapaa-ajanohjaaja. Tilaisuuden aikana kierrettiin upeassa talossa ja nautittiin pientä purtavaa kahvin kera. Alla kuvia tilaisuudesta.
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Hyvää juhannusta!
Juhannusviikon grillijuhlissa maisteltiin makkaraa ja makoisia salaatteja.
Tervetuloa kesä!
Kesäkuun ensimmäisellä viikolla talossa on mm. nautittu auringosta, koristeltu lasipurkkeja ja kuunneltu haitarimusiikkia.
Messutunnelmia
Saga Torilinnassa vietettiin seniorimessuja keskiviikkona 20.5.

