24.7.2024
Kesäteatteria ja terassikahveja
Terassikahvit ja retki kesäteatteriin ovat tuoneet iloa asukkaiden heinäkuuhun.
Saga Torilinnan viimeisin retki suuntautui Lappeenrannan kesäteatteriin katsomaan Lähtisitkö -musiikkikomediaa. Teatterin katsomo oli tupaten täynnä ja nauru herskyi hauskan ja viihdyttävän esityksen lomassa.
Kesästä on nautittu talossa myös kahvittelemalla 2. kerroksen terassilla. Aurinkoa ja lämpöä oli riittämiin ja kahvin kylkeen tarjoiltu marjapiirakka kruunasi päivän. Yhteisiä, talon tarjoamia herkutteluhetkiä järjestetään talossa useamman kerran vuodessa. Esim. kesäkuussa tarjolla oli grilliruokaa ja vappuna simaa ja munkkeja.
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Hyvää juhannusta!
Juhannusviikon grillijuhlissa maisteltiin makkaraa ja makoisia salaatteja.
Tervetuloa kesä!
Kesäkuun ensimmäisellä viikolla talossa on mm. nautittu auringosta, koristeltu lasipurkkeja ja kuunneltu haitarimusiikkia.
Messutunnelmia
Saga Torilinnassa vietettiin seniorimessuja keskiviikkona 20.5.