6.11.2024
Saga Villa Karissa asuu tyytyväisiä asukkaita
Saga-palvelutalojen asukastyytyväisyys on ennätyksellisen hyvällä tasolla: asukkaamme suosittelevat palvelutalojamme ja palveluitamme mielellään ystävilleen. Viime vuodesta 8 yksikköä noussut suositteluaste on nyt 66: 72 prosenttia antoi arvosanaksi 9 tai 10 (asteikolla 0-10). Suosittelun keskiarvo on 8,85.
”Oli oikea päätös muuttaa tänne”
Asukaspalautekyselyn kaikkiin Saga-palvelutaloihin toteutti Roidu Oy, ja siihen vastasi 555 asukasta. Arviot annettiin asteikolla 1 – 5, jossa 5 on paras arvosana.
Kyselyn vastausten keskiarvoja Saga Villa Karissa:
Koen oloni turvalliseksi Saga-palvelutalossa 4,25
Yhteistyö talon henkilökunnan kanssa on sujuvaa 4,80
Olen saanut apua, kun olen sitä tarvinnut 4,60
Viihdyn hyvin Saga-palvelutalossa 4,32
Palvelujen saamat arvosanat olivat viime vuoden tapaan hyviä. Esimerkiksi harrastus- ja kulttuuritoiminta saivat arvosanakseen 4,24 ja ravintolapalvelut 4,11.
Asukkaat lähettivät ilahduttavan paljon henkilökunnalle terveisiä, joissa korostui talojen hyvä yhteishenki.
”Mukavaa henkilökuntaa”
”Kaikki ok, suosittelen muille”
”Mielelläni kyllä suosittelen Saga-taloa. Ainoa pieni ongelma itselläni on hieman turvattomuuden tunne sen vuoksi, ettei talossa ole henkilökunnan yöpäivystystä.”
Kysyimme lisäksi läheisten tyytyväisyyttä Saga-palvelutaloihin. 583 vastaajasta 59,9 % suosittelee Sagaa arvosanalla 9 tai 10.
Saga Villa Karin asukastyytyväisyyskyselyn tuloksia ja niiden perusteella suunniteltuja kehitystoimenpiteitä on käyty läpi lokakuun asukasinfossa talon johtajan toimesta.
Lämmin kiitos kaikille kyselyyn vastanneille! ❤️
Jaa kuuluminen somessa