6.2.2026
Vanhojentanssit
Saga Käpylinnan ravintolasaliin saapui tänään odotettuja vieraita, kun Oulunkylän yhteiskoulun oppilaat tulivat herättämään asukkaissa rakkaita muistoja. Vanhojentanssien myötä parhaimpiinsa pukeutuneet kymmenen paria pyörähtelivät ravintolasaliin raivatulla avaralla tanssilattialla näyttäen joulusta asti hiottuja taitojaan. Riemu tarttui varttuneeseen yleisöön ja musiikin lomasta kuultiinkin vierustoverille lausuttu kaihoisa kuiskaus: ”Muistatko vielä?” Vuoden kuluttua luvassa ovat taas uudet tanssit ja tanssijat.
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Kesäiset grillijuhlat Saga Käpylinnassa 15.6.
Tervetuloa kaikille avoimeen tapahtumaan! Ilmoittauduthan mukaan 10.6. mennessä.