Etusivu > Kuulumiset > Kesäkauden avaus Saga Tammilinnassa

4.6.2026

Kesäkauden avaus Saga Tammilinnassa

Saga Tammilinnan kesäkausi avattiin upean konsertin merkeissä talon sisäpihalla, kun Matti Pasanen, Esa Aapro ja Klaus Pennanen viihdyttivät asukkaita klassisten ja ikivihreiden kappaleiden musiikkihetkessä. Aurinko helli meitä ja tunnelma oli kesäisen leppoisa ja iloinen. Paikalla oli myös omaisia ja ystäviä. Tästä kesä voi alkaa!

Jaa kuuluminen somessa