12.5.2022
Aurinkoisella kelillä on mukava ulkoilla

Tällä viikolla Saga Torilinnan ulkoilijat pääsivät nauttimaan toukokuisesta auringonpaisteesta. Kesä lähestyy 🙂
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Hyvää juhannusta!
Juhannusviikon grillijuhlissa maisteltiin makkaraa ja makoisia salaatteja.
Tervetuloa kesä!
Kesäkuun ensimmäisellä viikolla talossa on mm. nautittu auringosta, koristeltu lasipurkkeja ja kuunneltu haitarimusiikkia.
Messutunnelmia
Saga Torilinnassa vietettiin seniorimessuja keskiviikkona 20.5.