4.9.2025
Bistroilta
Bistroilta oli tällä kertaa Venetsialaisaiheinen. Upea kolmen lajin illallinen oli maukas ja hyvin runsas.
Asukkaat nauttivat tunnelmallisesta illallisesta naapureiden, ystävien ja sukulaisten kanssa. Miellyttävä taustamusiikki ja puheensorina täytti ravintolasalin. Illan kuluessa innostuttiin myös laulamaan yhdessä.
”Aina osallistutaan, kun jotain kivaa järjestetään” , Mirja 89v.
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Retki Kyrkösjärvelle
Järvimaisema rauhoittaa mieltä.
Olisiko uusi kotisi palveluiden keskellä?
Palvelutalossamme vapautuu kaunis kaksio heinäkuun alussa. Katso lisätiedot alta ja tule tutustumaan paikan päälle!