17.5.2022
Eino Grönin ihastuttava konsertti sai suursuosion

Eino Grön oli ilahduttamassa asukkaitamme ikivihreillä sävelillä. Ravintolasalimme oli viimeistä paikkaa myöten täynnä sekä palvelutalon että ryhmäkodin asukkaista ja henkilökunnasta. Asukkaat nauttivat konsertista silminnähden. Kiitos Eino Grön!
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Koti palveluiden keskellä odottaa sinua
Tarjoamme nyt mahdollisuuden muuttaa Saga Käpylinnaan erityiseen tarjoushintaan!
