17.5.2022
Eino Grönin ihastuttava konsertti sai suursuosion

Eino Grön oli ilahduttamassa asukkaitamme ikivihreillä sävelillä. Ravintolasalimme oli viimeistä paikkaa myöten täynnä sekä palvelutalon että ryhmäkodin asukkaista ja henkilökunnasta. Asukkaat nauttivat konsertista silminnähden. Kiitos Eino Grön!
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Kesäiset grillijuhlat Saga Käpylinnassa 15.6.
Tervetuloa kaikille avoimeen tapahtumaan! Ilmoittauduthan mukaan 10.6. mennessä.