23.3.2023
Elokuvaretkellä

Tiistaina kävimme kulttuuritila Nuijamiehessä katsomassa dokumenttielokuvan Mannerheimista. Elokuva sai kehuja asukkailta ja ennen elokuvateatterina toiminut Nuijamies herätti myös muistoja nuoruuden elokuvakäynneistä.
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Tervetuloa kesä!
Kesäkuun ensimmäisellä viikolla talossa on mm. nautittu auringosta, koristeltu lasipurkkeja ja kuunneltu haitarimusiikkia.
Messutunnelmia
Saga Torilinnassa vietettiin seniorimessuja keskiviikkona 20.5.
Koti Saga Torilinnassa – nyt erityishintaan!
Alensimme vapaiden asuntojen vuokraa – lue lisää!
