26.9.2025
Espanjalainen ilta – olé!
Alkuillan kultaiset auringonsäteet, hehkuvan punainen sangria, herkulliset pienet suupalat, kitaran rytmikkäät sävelet sekä flamencon lumoavat liikkeet.. Espanja tuli luoksemme Saga-palvelutalo Kaskenpuistoon
Teeman sopivat tarjoilut sekä ohjelma toivat jälleen pienen juhlan arkemme keskelle.
Tarjolla oli ravintolan loihtimat herkulliset tapakset sekä perinteistä espanjalaista sangriaa.
Olipa jälleen mukava illanvieto yhdessä hyvässä seurassa! Ensi viikolla syyskuu vaihtuu lokakuuhun. Lokakuussa vietämme sekä kansallista iäkkäiden teemaviikkoa sekä Sagan päivää.
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Kesän avajaiset
Vietimme kesän avajaisia perinteisesti Metsänkävijöiden soittokunnan tahdissa. Tästä kesä alkaa!
Laulamisen iloa Asukasköörissä
Laulaminen tekee tutkitustikin hyvää. Sagan Asukasköörissä on laulettu jo yli neljä ja puoli vuotta. Iloinen ja innostunut porukka kokoontuu joka…
Tervetuloa konserttiin!
Kaikille avoin upea selloduon Varosen konsertti Suomalaisten säveltäjien syleilyssä keskiviikkona 20.5. klo 15 Saga Kaskenpuistossa