31.7.2025
Hellettä piisaa
Saga Torilinnassa nautitaan kesäisistä ilmoista varjossa istuen ja musiikkia kuunnellen.
Helleaalto on pysytellyt Suomen yllä jo kolmatta viikkoa. Saga Torilinnan asukkaat ovat löytäneet pihalta varjopaikan, jossa on mukava istuskella myös helteellä. Tiistain ulkoilun yhteydessä kesäpäivän kruunasi kotimainen tanssimusiikki, jota moni asukas jäi mielellään kuuntelemaan hyvässä seurassa.
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Tervetuloa kesä!
Kesäkuun ensimmäisellä viikolla talossa on mm. nautittu auringosta, koristeltu lasipurkkeja ja kuunneltu haitarimusiikkia.
Messutunnelmia
Saga Torilinnassa vietettiin seniorimessuja keskiviikkona 20.5.
Koti Saga Torilinnassa – nyt erityishintaan!
Alensimme vapaiden asuntojen vuokraa – lue lisää!
