29.6.2022
Huh hellettä!

Helteet ovat saapuneet myös Lappeenrantaan.
Lämpimien kelien viilennyskeinoina toimii hyvin kylmä suihku tai jäätelö.
Saga Torilinnan asukas Pauli istuskelee mielellään päivittäin talon sisäpihalla. Varjossa on nyt parempi olla kuin auringossa. Paras kesäkeli Paulista on silloin, kun ei ole liian kylmä eikä liian kuuma.
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Hyvää juhannusta!
Juhannusviikon grillijuhlissa maisteltiin makkaraa ja makoisia salaatteja.
Tervetuloa kesä!
Kesäkuun ensimmäisellä viikolla talossa on mm. nautittu auringosta, koristeltu lasipurkkeja ja kuunneltu haitarimusiikkia.
Messutunnelmia
Saga Torilinnassa vietettiin seniorimessuja keskiviikkona 20.5.