7.12.2022
Hyvää itsenäisyyspäivää!

Saga Käpylinnassa juhlittiin eilen itsenäisyyspäivää. Asukkaat pääsivät nauttimaan Helsingin lauluveljien konsertista. Konsertin aikana kuulimme puheen ja nostimme maljat 105-vuotiaalle Suomelle.
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Kesäiset grillijuhlat Saga Käpylinnassa 15.6.
Tervetuloa kaikille avoimeen tapahtumaan! Ilmoittauduthan mukaan 10.6. mennessä.
