4.3.2025
Hyvää laskiaista!
Laskiaista vietetään talossa herkutellen ja hiihtokisoja seuraten.
Talon keittiön leipomat, muhkeat laskiaispullat tekivät kauppansa jo laskiaista edeltävällä viikolla perjantaitorin yhteydessä. Mikäs sen parempaa kuin tuore vastaleivottu pulla kermavaahdolla ja hillolla.
TV:stä on seurattu aktiivisesti hiihdon MM-kisoja. Penkkiurheilu onkin oivallinen tapa viettää laskiaista, jos ei halua lähteä itse mäenlaskuun.
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Hyvää juhannusta!
Juhannusviikon grillijuhlissa maisteltiin makkaraa ja makoisia salaatteja.
Tervetuloa kesä!
Kesäkuun ensimmäisellä viikolla talossa on mm. nautittu auringosta, koristeltu lasipurkkeja ja kuunneltu haitarimusiikkia.
Messutunnelmia
Saga Torilinnassa vietettiin seniorimessuja keskiviikkona 20.5.