4.11.2024
Hyvää pyhäinpäivää
Saga Helapuistossa vietettiin lauantaina pyhäinpäivää. Pyhäinpäivänä on tapana muistella menneitä sukupolvia ja kunnioittaa vainajien muistoa. Koska kaikilla ei ole mahdollista päästä hautuumaalle halusimme tarjota mahdollisuuden muistamiseen led-kynttilän avulla. Teimme oman muistopöydän talon vastaanottoon, johon kynttilän sai sytyttää.
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Hyvästä syntyy hyvää – somevideosta ikimuistoiseen biljardipäivään
Kun jaoimme videon asukkaamme lempipaikasta Saga Helapuistossa, emme osanneet arvata, mihin se vielä johtaisi.