Etusivu > Kuulumiset > Hyvää työtä

29.5.2026

Hyvää työtä

Brita- kakkua jälkkäriksi, nams!

Kiitoksena hyvästä työstä saimme nauttia raikkaan, herkullisen brunssin työpäivän lomassa. Myös vapailta saapui suuri joukko henkilökuntaa syömään ja tapaamaan työkavereita.

Tarjolla oli makeita mansikoita ja raikkaita hedelmiä.
Myös lämpimät suolaiset maistuivat.

Henkilökunta kiittää, kyllä taas jaksaa!

Jaa kuuluminen somessa