29.5.2026
Hyvää työtä
Brita- kakkua jälkkäriksi, nams!
Kiitoksena hyvästä työstä saimme nauttia raikkaan, herkullisen brunssin työpäivän lomassa. Myös vapailta saapui suuri joukko henkilökuntaa syömään ja tapaamaan työkavereita.
Henkilökunta kiittää, kyllä taas jaksaa!
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Retki Kyrkösjärvelle
Järvimaisema rauhoittaa mieltä.
Olisiko uusi kotisi palveluiden keskellä?
Palvelutalossamme vapautuu kaunis kaksio heinäkuun alussa. Katso lisätiedot alta ja tule tutustumaan paikan päälle!