14.2.2020
Hyvää Ystävänpäivää!

Ystävänpäivä
Saga Torilinnan ystävänpäivätapahtumassa herkuteltiin leivoksilla ja nautittiin Carpe Diem -kuoron tunnelmallisesta konsertista.
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Hyvää juhannusta!
Juhannusviikon grillijuhlissa maisteltiin makkaraa ja makoisia salaatteja.
Tervetuloa kesä!
Kesäkuun ensimmäisellä viikolla talossa on mm. nautittu auringosta, koristeltu lasipurkkeja ja kuunneltu haitarimusiikkia.
Messutunnelmia
Saga Torilinnassa vietettiin seniorimessuja keskiviikkona 20.5.