25.5.2026
Hyvinvointi-iltapäivän viettoa
Saga Kanalinrannassa vietettiin hyvinvointi-iltapäivää toiminnallisissa merkeissä. Ohjelmassa oli hyvinvointisuunnistusta kiertäen eri toiminnallisia pisteitä, jotka olivat sijoiteltuina upeaan taloomme. Pisteissä oli esimerkiksi apteekin tuote-esittelyä, sairaanhoitajan verenpaineen mittausta ja terveysneuvontaa, fysioterapeutin pikahierontaa, jalkahoitajan toimesta jalkojen terveyteen liittyvää neuvontaa, silmänpainemittausta, kampaamotuotteiden esittelyä, terveellisen smoothien maistatusta ja niin edelleen.
Vuoden pitsimissi Emma Nurminen kävi tervehtimässä hyvinvointi-iltapäivään osallistuvaa väkeä. Kaunis nuori pitsimissi oli suuri ilo silmälle.
Hyvinvointi-iltapäivä aktivoi koko talon iloiseksi tapahtumaksi, joka muistetaan vielä pitkään. Hyvinvointi on sellainen asia, johon voi omalla käytöksellään vaikuttaa. Hyvä ravitsemus, puhtaus, riittävä lepo ja mielekäs tekeminen ovat koko elämän kivijalka.
Jaa kuuluminen somessa