5.3.2026
Hyvinvointia ravinnosta- luento Saga Helapuistossa
Saga Helapuistossa järjestettiin ravitsemusluento asukkaille yhteistyössä Gery ry:n kanssa. Tilaisuus oli suunnattu asukkaillemme, ja sen tavoitteena oli lisätä tietoa ikääntyneen ravitsemuksen merkityksestä hyvinvoinnille ja arjessa jaksamiselle.
Luennoitsija toi esiin erityisesti riittävän proteiinin ja energiansaannin tärkeyden sekä säännöllisen ateriarytmin vaikutuksen vireyteen. Lisäksi keskusteltiin ruokahalun muutoksista ja käytännön keinoista tukea hyvää ravitsemusta arjessa.
Osallistujat kokivat aiheen tärkeäksi ja ajankohtaiseksi
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Hyvästä syntyy hyvää – somevideosta ikimuistoiseen biljardipäivään
Kun jaoimme videon asukkaamme lempipaikasta Saga Helapuistossa, emme osanneet arvata, mihin se vielä johtaisi.