29.6.2023
Iloa pianomusiikista

Saga Torilinnan asukas Paavo käy soittamassa pianoa säännöllisesti talon ravintolassa. Soitto piristää mukavasti niin muiden asukkaiden kuin henkilökunnankin päivää.
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Hyvää juhannusta!
Juhannusviikon grillijuhlissa maisteltiin makkaraa ja makoisia salaatteja.
Tervetuloa kesä!
Kesäkuun ensimmäisellä viikolla talossa on mm. nautittu auringosta, koristeltu lasipurkkeja ja kuunneltu haitarimusiikkia.
Messutunnelmia
Saga Torilinnassa vietettiin seniorimessuja keskiviikkona 20.5.