25.5.2018
Jo joutui armas aika ja suvi suloinen

Saga Kaskenpuiston viikko huipentui Henrikinseurakunnan pitämään suvihartauteen ja tietysti lauloimme lopuksi Suvivirren. Muutenkin olemme tällä viikolla taas nauttineet auringosta ja ihanista kesäpäivistä. Kyllä kelpaa!
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Muuta nyt peruspalvelumaksulla Saga Kaskenpuistoon!
Muuta Saga Kaskenpuistoon kevyillä palveluilla.
Hyvää Juhannusta!
Onni yksillä, kesä kaikilla! Vietimme juhannusjuhlaa yhdessä herkutellen, konsertista nauttien sekä tanssien juhannussalon ympärillä!
Sagalaiset Paavo Nurmi kisoissa
Saga Kaskenpuistolaiset kävivät nauttimassa yleisurheilukilpailuiden tunnelmasta ja kannustamassa suosikkejaan voittoon!


