25.5.2018
Jo joutui armas aika ja suvi suloinen

Saga Kaskenpuiston viikko huipentui Henrikinseurakunnan pitämään suvihartauteen ja tietysti lauloimme lopuksi Suvivirren. Muutenkin olemme tällä viikolla taas nauttineet auringosta ja ihanista kesäpäivistä. Kyllä kelpaa!
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Kesän avajaiset
Vietimme kesän avajaisia perinteisesti Metsänkävijöiden soittokunnan tahdissa. Tästä kesä alkaa!
Laulamisen iloa Asukasköörissä
Laulaminen tekee tutkitustikin hyvää. Sagan Asukasköörissä on laulettu jo yli neljä ja puoli vuotta. Iloinen ja innostunut porukka kokoontuu joka…
Tervetuloa konserttiin!
Kaikille avoin upea selloduon Varosen konsertti Suomalaisten säveltäjien syleilyssä keskiviikkona 20.5. klo 15 Saga Kaskenpuistossa


