6.6.2025
Kesä on saapunut
Palvelutalomme täyttyy iloisista hetkistä ja lämpimistä muistoista. Asukkaamme nauttivat auringonpaisteesta, ulkoilusta ja yhteisistä tapahtumista, jotka tuovat iloa ja yhteisöllisyyttä arkeen. Olemme täällä tarjoamassa lämpöä, iloa ja hyvää oloa kaikille asukkaillemme
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Hyvästä syntyy hyvää – somevideosta ikimuistoiseen biljardipäivään
Kun jaoimme videon asukkaamme lempipaikasta Saga Helapuistossa, emme osanneet arvata, mihin se vielä johtaisi.