2.9.2022
Kesän päättäjäiskahvit terassilla

Talossa järjestettiin kesän päättäjäiskahvit elokuun toiseksi viimeisenä päivänä. Kahvin ja marjapiirakka maistui valssien soidessa taustalla. Muutama tanssiaskelkin tuli otettua kahvittelun lomassa.
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Hyvää juhannusta!
Juhannusviikon grillijuhlissa maisteltiin makkaraa ja makoisia salaatteja.
Tervetuloa kesä!
Kesäkuun ensimmäisellä viikolla talossa on mm. nautittu auringosta, koristeltu lasipurkkeja ja kuunneltu haitarimusiikkia.
Messutunnelmia
Saga Torilinnassa vietettiin seniorimessuja keskiviikkona 20.5.
