2.8.2019
Kesätyöntekijän kuulumiset

Lähihoitaja Iida Nieminen on viihtynyt Saga Torilinnan kesävahvistuksena alkukesästä lähtien ja palaa ensihoidon opintojensa pariin taas elokuussa: ” Parasta hoitotyössä on vaihtelevuus ja palkitsevuus sekä Saga Torilinnan mukavat asukkaat”
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Hyvää juhannusta!
Juhannusviikon grillijuhlissa maisteltiin makkaraa ja makoisia salaatteja.
Tervetuloa kesä!
Kesäkuun ensimmäisellä viikolla talossa on mm. nautittu auringosta, koristeltu lasipurkkeja ja kuunneltu haitarimusiikkia.
Messutunnelmia
Saga Torilinnassa vietettiin seniorimessuja keskiviikkona 20.5.