Etusivu > Kuulumiset > Kevät on tullut

28.4.2026

Kevät on tullut

Kevät on saapunut myös Saga Tammilinnaan ja Vantaalle. Teemme viikottaisia kävelylenkkejä lähialueilla ja asukkaiden suosikkikohde onkin jokiranta, jossa kevään ensimerkkejä pääsee ihastelemaan. Lisäksi olemme saaneet jo tovin ihmetellä talomme ikkunoiden alla alkanutta Vantaan ratikan rakennustyömaata. Monelle asukkaalle on mielenkiintoista ajanvietettä seurata aitiopaikalta projektin etenemistä, joka toki aiheuttaa myös meluhaittoja toistaiseksi. Tovin saamme ratikkaa odotella. Valmista on vasta vuonna 2029.

Jaa kuuluminen somessa