19.8.2022
Nautitaan vielä kesäisistä ilmoista

Elokuun lämpiminä päivinä on mukava istuskella ulkona tai pelata erilaisia pelejä.
Saga Torilinnan pihalta löytyi torstaina leppoisa varjopaikka mölkyn pelaamiseen.
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Hyvää juhannusta!
Juhannusviikon grillijuhlissa maisteltiin makkaraa ja makoisia salaatteja.
Tervetuloa kesä!
Kesäkuun ensimmäisellä viikolla talossa on mm. nautittu auringosta, koristeltu lasipurkkeja ja kuunneltu haitarimusiikkia.
Messutunnelmia
Saga Torilinnassa vietettiin seniorimessuja keskiviikkona 20.5.