12.5.2025
Niityn laulajien ensiesiintyminen toi kevään tullessaan
Viime torstaina koettiin Saga Kaskenniityssä erityinen ja sydäntä lämmittävä hetki, kun talomme oma kuoro Niityn laulajat esiintyi ensimmäistä kertaa yleisön edessä. Kyseessä oli yhteiskonsertti nimeltään ”Kevät siivin iloisin liihoittelee meillekin”, jossa myös Saga Kaskenpuistolaiset olivat mukana.
Kuoro on harjoitellut ahkerasti jo viiden kuukauden ajan asukas Arja Lylyn johdolla. Arja toimii kuoronjohtajana ja on tehnyt upeaa työtä ohjaten ja innostaen laulajia. Ensiesiintyminen oli lämminhenkinen ja koskettava – Niityn laulajien esitykset toivat kuulijoille keväisen ilon ja yhdessäolon tunteen.
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Saga Kaskenniityn perinteiset seniorimessut hurmasivat jälleen!
Vietimme keväiset jokavuotiset seniorimessut toukokuun lopulla. Talo täyttyi messuhulinasta.
Uusi koti kevyillä palveluilla
Muuta Saga Kaskenniittyyn peruspalvelumaksulla.
