12.7.2018
Oi, kuinka ihana kesä!

Saga-palvelutaloissa nautitaan kesästä iloisin mielin. Talojemme asukkaat ovat tehneet kesän aikana muun muassa erilaisia retkiä sekä nauttineet auringosta uima-altaalla. Ensi vuonna tähän aikaan Saga Tammilinnassakin saadaan nauttia Suomen ihanasta kesästä täysin rinnoin.
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Olisiko tässä uusi kotisi?
Saga Tammilinnassa on vapautunut kaunis asunto. Tutustu lisää alta ja varaa yksityinen esittely!


