22.1.2024
Paljon onnea 100-vuotiaalle
Olavin omia sanoja lainaten: ”Elämä on ihanaa, kyllä se siitä”
Saga Tammilinnassa juhlittiin eilen sunnuntaina asukkaamme Olavi Kasslinin 100-vuotisjuhlia. Juhlien kunniaksi koko talolle oli jälkiruokana täytekakkua ja kahvia. Onnitteluja ja lauluja riitti koko päiväksi!
Paljon onnea Olavi!
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Olisiko tässä uusi kotisi?
Saga Tammilinnassa on vapautunut kaunis asunto. Tutustu lisää alta ja varaa yksityinen esittely!