22.12.2017
Rauhallista joulunaikaa!

Sagan väki toivottaa kaikille oikein mukavaa ja rauhallista joulunaikaa!
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Ukuleleorkesteri vierailulla
Ryhmä tarjosi yleisölle kesäisen rempseää menoa!
Hyvää työtä
Brita- kakkua jälkkäriksi, nams!
Liikuntaa ja hyvinvointia kevääseen
Kaipaatko arkeesi lisää energiaa, hyvää oloa ja mukavaa tekemistä? Tarjoamme nyt mahdollisuuden liikkua palvelutalossamme edullisesti ja joustavasti.