8.7.2022
Retkellä Marjolassa

Keskiviikkona teimme retken Marjolaan. Pullakahvien lisäksi asukkailla oli aikaa tutustua luontopolkuun ja nauttia leppoisasta ilmasta ja kauniista maisemista.
Retken parasta antia oli asukkaiden mielestä ehdottomasti luonnon läheisyys ja vieressä siintävä Saimaa.
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Hyvää juhannusta!
Juhannusviikon grillijuhlissa maisteltiin makkaraa ja makoisia salaatteja.
Tervetuloa kesä!
Kesäkuun ensimmäisellä viikolla talossa on mm. nautittu auringosta, koristeltu lasipurkkeja ja kuunneltu haitarimusiikkia.
Messutunnelmia
Saga Torilinnassa vietettiin seniorimessuja keskiviikkona 20.5.

