Etusivu > Kuulumiset > Tervetuloa kesä!

4.6.2026

Tervetuloa kesä!

Kesäkuun ensimmäisellä viikolla talossa on mm. nautittu auringosta, koristeltu lasipurkkeja ja kuunneltu haitarimusiikkia.

Asukkaat hakeutuivat aurinkopaikoille talon sisäpihalla. Aurinko lämmitti mukavasti kasvoja ja tuuli vilvoitti juuri sopivasti. Kädentaidot -ryhmässä koristeltiin lasipurkkeja akryylitusseilla erilaisin kuvioin ja keskiviikko-iltapäivänä nautittiin elävästä haitarimusiikista tanssien yhteydessä.

Moni asukas toivoo kesälle lämpimiä kelejä. Aivan talon vieressä sijaitsevalla kauppatorilla on mukava piipahtaa ostoksilla tai jäätelöllä. Tervetuloa leppoiset kesäpäivät!

Jaa kuuluminen somessa


Voisit olla kiinnostunut myös näistä