20.1.2025
Ulkoilua
Seinäjoen keskustassa on monta kivaa ja viihtyisää kahvilaa.
Leppoisaa kävelyä pienellä porukalla jokirannassa tai keskustassa. Välillä ulkoilun lomassa on kiva poiketa kahville. Olemme kiertäneet lähes kaikki Seinäjoen keskustan kahvilat.
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Ukuleleorkesteri vierailulla
Ryhmä tarjosi yleisölle kesäisen rempseää menoa!
Hyvää työtä
Brita- kakkua jälkkäriksi, nams!
Liikuntaa ja hyvinvointia kevääseen
Kaipaatko arkeesi lisää energiaa, hyvää oloa ja mukavaa tekemistä? Tarjoamme nyt mahdollisuuden liikkua palvelutalossamme edullisesti ja joustavasti.