29.9.2017
Upea syksysää

Näin upean auringonlaskun näin kun ulkoilin viikolla kotini läheisyydessä Paloheinässä. Ilma on ihanan raikas ja kirpeä ja aurinkokin vielä pilkahtelee. Nautitaan vielä upeista syksysäistä ulkoillen! Kaunista viikonloppua kaikille!
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Muuta nyt peruspalvelumaksulla
Tartu Saga Munkkiniemen tarjoukseen ja muuta kotoisaan asuntoon peruspalvelumaksulla!