4.1.2019
Vuoden 2019 ensimmäinen viikko Saga Kaskenpuistossa

Näin upeasti aurinko paistoi keskiviikkona iltapäivällä. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin!
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Sagalaiset Paavo Nurmi kisoissa
Saga Kaskenpuistolaiset kävivät nauttimassa yleisurheilukilpailuiden tunnelmasta ja kannustamassa suosikkejaan voittoon!
Kesän avajaiset
Vietimme kesän avajaisia perinteisesti Metsänkävijöiden soittokunnan tahdissa. Tästä kesä alkaa!
Laulamisen iloa Asukasköörissä
Laulaminen tekee tutkitustikin hyvää. Sagan Asukasköörissä on laulettu jo yli neljä ja puoli vuotta. Iloinen ja innostunut porukka kokoontuu joka…


