20.1.2026
Vuoden ensimmäinen taidenäyttely
Taide ja ihmiset kohtasivat näyttelyn avajaisissa.
Saga Munkkiniemessä asuu ja vaikuttaa monta taiteilijaa. Kuvataidekerho kokoontuu kaksi kertaa viikossa ja vaikka kaikki taitelijat eivät siellä käy, ovat teoksensa tervetulleita meidän kaikkien iloksi. Vuoden ensimmäisessä näyttelyssä on esillä Eila Ihamäen, Raija Vaskion ja Pentti Taskisen teoksia.
Taidenäyttelyn avajaisiin kokoontui väkeä erittäin kiitettävästi. Taiteilijat kertoivat teoksistaan ja jakoivat muistoja mm. siitä, miten ovat aikoinaan kuvataiteen pariin ajautuneet.
Pääkuvassa selin Eila Ihamäki ja oikealla violetissa mekossa Raija Vaskio.
Eila Ihamäki on kuvataidekerhon kantava voima.
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Muuta nyt peruspalvelumaksulla
Tartu Saga Munkkiniemen tarjoukseen ja muuta kotoisaan asuntoon peruspalvelumaksulla!