16.2.2026
Ystävänpäivän etkot 13.2. Saga Helapuistossa
Perjantain meillä vietettiin oikein mukavat ystävänpäivän etkot- talo täyttyi musiikista ja yhdessäolosta.
Päivän aikana sai poiketa hyvinvointipisteelle mittauttamaan verenpaineen ja verensokerin sekä juttelemaan terveydestä.
Kynsistudio oli super suosittu- peräti 19 asiakasta kävi hemmottelussa.
Liikkuva hammaslääkäri kävi kertomassa palvelustaan ja suun hyvinvoinnista, kuntosalilla pidettiin pieniä tuolijumppahetkiä, liikunnan iloa matalalla kynnyksellä.
Päivän kruunasi trubaduuri Petri Pietilä
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Hyvästä syntyy hyvää – somevideosta ikimuistoiseen biljardipäivään
Kun jaoimme videon asukkaamme lempipaikasta Saga Helapuistossa, emme osanneet arvata, mihin se vielä johtaisi.