16.2.2026
Ystävänpäivän etkot
Ystävänpäivän etkoja vietettiin mukavissa tunnelmissa.
Talossa vietettiin perjantaina 13.2. ystävänpäivän etkoja. Päivän aikana oli mahdollisuus osallistua talon esittelykierrokselle ja maistella kahvilan herkullisia antimia.
Talo oli koristeltu teeman mukaisesti. Osa koristeista oli valmistettu kädentaidot -ryhmässä aiheella ”hyvä ystävä”. Hissiaulan sydänkollaasi piristi ohikulkijoita positiivisuudellaan.
Päivä huipentui Marika Höltän ystävänpäiväkonserttiin ja sali täyttyi kauniilla musiikilla ja tyytyväisillä kuulijoilla. Konsertti sai paljon kiitosta niin asukkailta kuin taloon tutustujiltakin.
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Hyvää juhannusta!
Juhannusviikon grillijuhlissa maisteltiin makkaraa ja makoisia salaatteja.
Tervetuloa kesä!
Kesäkuun ensimmäisellä viikolla talossa on mm. nautittu auringosta, koristeltu lasipurkkeja ja kuunneltu haitarimusiikkia.
Messutunnelmia
Saga Torilinnassa vietettiin seniorimessuja keskiviikkona 20.5.