Tällä viikolla olemme juhlineet ystävyyttä monin eri ohjelmin!
Saga Tammilinnan asukkaat pohtivat taidenäyttelyssä, mitkä asiat tekevät kodin.
Asukkaat askartelivat ystävänpäiväksi kortteja ja kauniita sydänkoristeita lähihoitajaopiskelijan ohjauksessa.