29.6.2018
Nautittiin ihanasta Nautelankoskesta

Tiistain retki vei meidät Liedon Nautelankoskelle. Kuivuudesta johtuen, koski oli melko vaimea, mutta ympärillä oleva luonto ja museoalue ihastuttivat retkiläisiä. Meitä oli lähes 30 retkiläistä!
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Muuta nyt peruspalvelumaksulla Saga Kaskenpuistoon!
Muuta Saga Kaskenpuistoon kevyillä palveluilla.
Hyvää Juhannusta!
Onni yksillä, kesä kaikilla! Vietimme juhannusjuhlaa yhdessä herkutellen, konsertista nauttien sekä tanssien juhannussalon ympärillä!
Sagalaiset Paavo Nurmi kisoissa
Saga Kaskenpuistolaiset kävivät nauttimassa yleisurheilukilpailuiden tunnelmasta ja kannustamassa suosikkejaan voittoon!

