9.5.2017
Koululaiset muistoja keräämässä

Saimme Saga Helapuistoon vieraaksi ihania nuoria. 6B-luokkalaiset, Hiidenkiven peruskoulusta Tapanilasta, menevät Annantaloon muisto-aiheiselle taidekurssille. Tavoitteena on kohdata eri sukupolvien muistoja ja siksi he haastattelivat asukkaita Helapuistossa tänään.
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Hyvästä syntyy hyvää – somevideosta ikimuistoiseen biljardipäivään
Kun jaoimme videon asukkaamme lempipaikasta Saga Helapuistossa, emme osanneet arvata, mihin se vielä johtaisi.